Król Lew PBF

Pełna wersja: Bractwo Jadu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: asd_by_fileera-d93azl7.png]

[Obrazek: tl7sSbo.png]
1. Yehisses
Władca, który podejmuje najważniejsze decyzje, włada grupą i jeśli jest na miejscu zawsze to do niego należy ostatnie słowo. Dzięki niemu Bractwo może normalnie funkcjonować, lecz zawsze ma zastępców w postaci Ehisses i następców tronu.


2. Ehisses

Jest to tytuł nadawany tylko i wyłącznie przez Yehisses , i tylko przez niego może być odwołany. Uprawnia on osobę do bycia doradcą, i najbliższą gwardią dowódcy. To im Yehisses ufa najbardziej. Osoba która zostanie nią obdarowana ma najwięcej praw.

3. Serikali
Pomagają i trenują młodszych od siebie. Są starszyzną,
ich wiedza wzmacnia Bractwo. Jako weterani nie muszą już wyruszać na niebezpieczne misje daleko poza tereny należące do Bractwa Jadu.

4. Stahili
Pełnią role nauczycieli i wojowników. Są tytułem pośrednim między Serikali i Wawisumu. Gdy przyjdzie czas na prawdziwe walki, to właśnie oni będą najbardziej potrzebni i szanowani. Na codzień jednak ich obowiązkiem jest dbać o ogólne bezpieczeństwo Bractwa.

5. Wawisumu

Wojownicy i łowcy. Jest ich najwięcej, lecz za zasługi mogą wysoko awansować. Jest to tytuł podstawowy.
6. Safidamu
Nowicjusz, którym trzeba się zająć i wytłumaczyć co i jak. Awansuje na wawisumu. Okres nowicjatu trwa co najmniej kilka miesięcy.

[Obrazek: OMLEsB0.png]
By zostać przyjętym, trzeba zostać uznanym za godnego przez Ehisses. Inną możliwością, raczej rzadszą jest postawienie się przed samym Yehisses. Wpływ na decyzje ma też zdanie pozostałych członków Bractwa. Warto się im przypodobać.
Przyjmowani są tylko tacy, którzy nie będą ciążyć Bractwu, jednak możliwości przysłużenia jest bardzo wiele. także takich których niekoniecznie można się spodziewać. Jednak niektóre z nich są przez Bractwo utajnione i nic o nich nie wiadomo.

[Obrazek: SzRNFOL.png]
Ponoć jeśli ktoś się jakoś wyróżni w dolinie, to Bractwo o tym wie jako pierwsze.

Zasłyszane od pająka na sawannie - " Sadism ceni zwłaszcza gatunki jadowite"

Mówią, że jedzą nawet kości swych ofiar. Nic nie zostaje, nic.

Usłyszane od papugi w dżungli - "Pamiętam ja tego gada. Kojarzę kilku członków tego Bractwa. Nie chcą niczego co wyjdzie na dobre tej krainie."


[Obrazek: ns37PNF.png]
Władza dla mądrych


[Obrazek: yPKKNaM.png]

Bractwo nie jest stadem, jest nieco innym organizmem grupo-podobnym. Łączy ono swych członków jak rodzinę, jest swego rodzaju mafią. Wszystko zaczęło się jako ambitny plan Sadisma, pragnącego stworzyć ugrupowanie kompletnie inne od dotychczasowych stad. W Bractwie można zdobyć wielkie wsparcie, jednak za cenę lojalności dla grupy. Przez liczne zawirowania polityczne i rodzinne, Bractwo sięgnęło swymi "mackami" w różne niekoniecznie spodziewane miejsca sawanny.

Władcy:
[Obrazek: VyPSyj4.png]
Bardzo utytułowany, niepozorny lecz śmiercionośny. W jego to umyśle pojawiła się idea Bractwa. Utworzył je i starał się wszelkimi sposobami kontrolować. Budził respekt i korzystał z wielu metod których nikt jeszcze na sawannie nie używał w polityce czy przemowach. Zasłynął wśród swych towarzyszy z nagłych i efektownych wejść.
Dumny, przekorny lecz honorowy. Dotrzymywał umów, ale nic nie robił bez przyczyny. Obwieścił się Prekursorem Wizji Nowej Krainy Czterech Stad. Zawiązał liczne sojusze, oraz przejął na własność Skałę Sherkhana uznając ją swą siedzibą. Niedługo potem przemianował ją na Skałę Yehisses. Jemu też zawdzięcza się hierarchię Bractwa. Został zdradzony podczas egzekucji i wtedy to rozpoczął się kryzys w Bractwie, który zażegnał on sam wyruszając na wielką podróż w poszukiwaniu wartych uwagi person, mogących chcieć przyłączyć się do Bractwa. Zawiązał liczne stosunki dyplomatyczne a także umocnił Bractwo na arenie międzystadnej.
Po swych kilkuletnich rządach, odmienił wielką radę, i oddał swój tytuł Ehisses Vult, w uznaniu jej zasług, aczkolwiek z chłodnym zastrzeżeniem, iż kolejnym spadkobiercą władzy Yehissses ma być jego syn Sargon.

[Obrazek: 61oDXZ3.png]
Sępica która wraz z Sadismem była fundamentem Bractwa Jadu. Z początku prawa ręka żmija, później sprawczyni wewnętrznych przemian ugrupowania. Sroga, chwilami szalona, bardzo ceniąca Bractwo jako rodzinę. Charakterystyczna ze względu na maskę która nosi.