25-02-2017, 22:21
Przeglądając archiwum, wpadłem na poniższy temat :
http://pbf.krollew.pl/showthread.php?tid=1879 i uznałem, że jego nie zakończoną część warto by raz jeszcze poruszyć. Przeglądając bowiem forum, odniosłem wrażenie, iż spora grupa użytkowników posiada dość dużą ilość nie wydawanych i zalegających miesiącami opali. Można by ułatwić ich zużywanie powołując wspomniane w tytule pseudobyty.
Na co mogłoby się to zdać ? Otóż jak narazie widzę dwie* wyglądające sensownie możliwości:
1. Sprzedawanie tekstyliów: chodz mi o produkty 'seryjne', po niższych cenach, ale też o wiele mniej finezyjne i pozbawione indywidualności, tak dla mniej wybrednych i tych bez pomysłu. Hekima pozostałby robiącym na zamówienie rzemieślnikiem, takim od indywidualnych ozdób i innych ustrojstw, ale po wyższych cenach.
2. Mini 'potki': chodzi mi tu o różne owoce, orzechy, grzybki i inne speciały, które mogłyby czasowo wzmacniać statystykę o jakieś 2-5%( na kilka dni lub na określoną liczbę postów)
A jak z kierowaniem takowym tworem? Przyszło mi na myśl, że można to by zrobić metodą przypominającą RPG singleplayer, czyli postać, jako zapętlone w odpowiedni sposób na odnośnikach mikro działy.
Jeden taki dział, o odpowiedniej nazwie i ikonce spełniałby funkcię jednego NPC. Wyglądało by to w ten sposób, że po wejściu widziałoby się jeden wątków: odpowiednio zatytułowany interfeis/ menu. Poza tym musiało by tam byś kilka nie zatytułowanych (ew. ukrytych) wątków. Po wejściu na główny dział widać jakiś tekst, obrazki i opcje dialogowe z podpiętymi odnośnikami do kolejnych (tych numerycznych wątków), które zawierają dalsze opcje bądź listy produktów. Po kliknięciu na produkt, gracz traciłby odpowiednią ilość opali, a produkt dostałby w postaci automatycznego wpisu do pola, albo po prostu prawa do używania (i pinu do ew. autoryzacji w wypadku wątpliwości administracji).
Patent nadawałby się do wykorzystania do auto-tutoriali.
(*inne możliwości w przygotowaniu.)
http://pbf.krollew.pl/showthread.php?tid=1879 i uznałem, że jego nie zakończoną część warto by raz jeszcze poruszyć. Przeglądając bowiem forum, odniosłem wrażenie, iż spora grupa użytkowników posiada dość dużą ilość nie wydawanych i zalegających miesiącami opali. Można by ułatwić ich zużywanie powołując wspomniane w tytule pseudobyty.
Na co mogłoby się to zdać ? Otóż jak narazie widzę dwie* wyglądające sensownie możliwości:
1. Sprzedawanie tekstyliów: chodz mi o produkty 'seryjne', po niższych cenach, ale też o wiele mniej finezyjne i pozbawione indywidualności, tak dla mniej wybrednych i tych bez pomysłu. Hekima pozostałby robiącym na zamówienie rzemieślnikiem, takim od indywidualnych ozdób i innych ustrojstw, ale po wyższych cenach.
2. Mini 'potki': chodzi mi tu o różne owoce, orzechy, grzybki i inne speciały, które mogłyby czasowo wzmacniać statystykę o jakieś 2-5%( na kilka dni lub na określoną liczbę postów)
A jak z kierowaniem takowym tworem? Przyszło mi na myśl, że można to by zrobić metodą przypominającą RPG singleplayer, czyli postać, jako zapętlone w odpowiedni sposób na odnośnikach mikro działy.
Jeden taki dział, o odpowiedniej nazwie i ikonce spełniałby funkcię jednego NPC. Wyglądało by to w ten sposób, że po wejściu widziałoby się jeden wątków: odpowiednio zatytułowany interfeis/ menu. Poza tym musiało by tam byś kilka nie zatytułowanych (ew. ukrytych) wątków. Po wejściu na główny dział widać jakiś tekst, obrazki i opcje dialogowe z podpiętymi odnośnikami do kolejnych (tych numerycznych wątków), które zawierają dalsze opcje bądź listy produktów. Po kliknięciu na produkt, gracz traciłby odpowiednią ilość opali, a produkt dostałby w postaci automatycznego wpisu do pola, albo po prostu prawa do używania (i pinu do ew. autoryzacji w wypadku wątpliwości administracji).
Patent nadawałby się do wykorzystania do auto-tutoriali.
(*inne możliwości w przygotowaniu.)