Król Lew PBF
Pracownia "Na stołku" - Wersja do druku

+- Król Lew PBF (//pbf.krollew.pl)
+-- Dział: (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Dział: Archiwum (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=102)
+--- Wątek: Pracownia "Na stołku" (/showthread.php?tid=2129)



Pracownia "Na stołku" - Satau - 12-11-2016

Avatarnia ,,Na stołku"


Po pierwsze, co każdy zgłaszający się user powinien wiedzieć, to że nie obrabiam avatarów, nie zmieniam ich wymiarów i nie usuwam tła, bo najzwyczajniej nie potrafię. 
Po drugie nie robię żadnych poprawek, nie dodaję napisów i nie tykam cudzych prac. 


Jeśli chcesz abym zrobiła ci avatara po prostu napisz w tym wątku. Rysuję sama, jeśli macie jakieś wymagania co do wyglądu postaci śmiało możecie pisać, a właściwie powinniście, bo skąd mogę wiedzieć 
czego dana osoba oczekuje?
Koloruję jedynie kredkami, gdyż nie mam doświadczenia w obsługiwaniu programów służących do kolorowania i obrabiana zdjęć.


Nie koloruję lineartów!



Gotowe rysunki będę wysyłała na pw, lub w tym wątku! Prosiłabym o nie naciskanie jeśli chodzi o czas, nie jestem robotem i nie siedzę z ołówkiem w ręku całą dobę. 
Zazwyczaj, ale nie zawsze rysunek będzie gotowy do odbioru po tygodniu, lub dwóch od złożonego zamówienia. Istnieje możliwość wyboru, między niepokolorowanym szkicem, a pokolorowanym w pełni rysunkiem. Jeśli chcesz mieć tło powinieneś określić jego ogólny charakter (np. mroczne, słoneczne...). 

UWAGA! Przy zgłoszeniu proszę określić, czy rysunek ma zostać zeskanowany, czy wystarczy dobrej jakości zdjęcie!



RE: Pracownia "Na stołku" - Huntrees - 25-12-2016

To ja poproszę Huntrees. Kolorki takie jak na avku tylko gałka oczna biała a nie kremowa. Tło raczej jasne,słoneczne ale jak wpadniesz na jakiś super pomysł z tłem innym to też będzie git ;)


RE: Pracownia "Na stołku" - Satau - 03-01-2017

Wybacz, że tak późno odpowiadam, ale jakimś cudem przeoczyłam twój odpis c;