Avers & Revers - Wersja do druku +- Król Lew PBF (//pbf.krollew.pl) +-- Dział: (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=7) +--- Dział: Archiwum (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=102) +---- Dział: +---- Wątek: Avers & Revers (/showthread.php?tid=1145) |
Avers & Revers - Avers - 16-02-2015 |Avers|Lew|4 lata|Samotnik| Poszukuję : ~Ucznia~ To przede wszystkim. Szukam podopiecznego, którego Av mógłby nauczyć tego co wie. Ostrzegam, że to dość oschły osobnik. ~'Czegoś więcej'~ Może komuś uda się zawrócić w głowie temu małomównemu stworzeniu? ~Rodziny~ Siostry, brata, kuzynki, kuzyna, albo nawet matki. Kogokolwiek oprócz ojca, który nie żyje. ~Przyjaciela~ Lub, ewentualnie przyjaciółkę. Taką jedną, jedyną osobę, z którą ten dziwny osobnik mógłby porozmawiać, pośmiać się, albo zwierzyć. ~Znajomych~ Kilku, niewielu, byleby tylko się spotkać porozmawiać i wyjść. ~Wrogów~ Tych to może być jak najwięcej. W życiu Aversa było ich wielu. Teraz mógłby jakiś też powrócić. Wszelkie dodatkowe ustalenia omawiam na pw! RE: Avers & Revers - Hashimea - 16-02-2015 Ja bym mogła dać Hashimeę. Może na jakąś kuzynkę, czy przyjaciółkę? Bo w sumie... ona jest taka samotna w tej krainie ;-; RE: Avers & Revers - Mirra - 16-02-2015 Nil może być kimś z rodziny lub uczennicą na PW mogę wysłać Tobie jej historię. Gdyby rodzina to może ją rozpoznać po nietypowym umaszczeniu RE: Avers & Revers - Omara - 16-02-2015 A ja mogę być przyjaciółką, nawet ,,czymś więcej'' :) RE: Avers & Revers - Elazar - 18-02-2015 Może Elazar nadawałby się na młodszego brata lub na ucznia? :) RE: Avers & Revers - Mirage - 18-02-2015 Mogem na znajomą, bo w sumie to nie lubię planować nic dalej, wyjdzie w postach - może się polubia, może nie. RE: Avers & Revers - Shaka - 18-02-2015 Ja mogę zaproponować Shakę, bo w sumie nie mam co z nim robić, tym bardziej, że Shiva już mi chyba nie odpisze xd Też raczej na znajomego, wyszłoby w praniu później może coś jeszcze ;D Możnaby też spotkać Aversa z Inn chociażby, bo chyba idziesz do LZ, z tego co widzę, to będziemy w jednym stadzie. |