Okiem Vult - Wersja do druku +- Król Lew PBF (//pbf.krollew.pl) +-- Dział: (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=7) +--- Dział: Wszystko we wszystkim (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Nasza twórczość (//pbf.krollew.pl/forumdisplay.php?fid=99) +---- Wątek: Okiem Vult (/showthread.php?tid=1176) |
Okiem Vult - Vult - 03-05-2015 Może i nie mam talentu do rysowania, może i nie mam super aparatu, może i nie znam się na poezji. Ale lubię robić zdjęcia. Zawalone mam nimi połowę pamięci komputera. Wstawię jednak te z których jestem najbardziej zadowolona. I na chwilę obecna zakończenie. Moja kotka i jej jedna z wielu pozycji do spania ^^ RE: Okiem Vult - Kalani - 04-05-2015 Bez zbędnych słów daję okejkę. <3 Zdjęcia ślepowrona i sarny są zachwycające. RE: Okiem Vult - Vult - 04-05-2015 Sarna sama podeszła zaciekawiona i dziękuję za uświadomienie mnie jakiemu ptakowi zdjęcie zrobiłam. Rozkminę miałam długo :D Kalani o wielka znawczyni! <hug> RE: Okiem Vult - Mirra - 05-05-2015 Zdjęcia świetne :) uczysz się na fotografa? RE: Okiem Vult - Vult - 05-05-2015 A skądże, dostałam aparat od rodziców bo tak to zawsze im podkradałam :P Jak mam wolna chwilę wybieram się na spacery z aparatem i cykam fotki gdzie popadnie, co mi się spodoba itp. Czysta amatorszczyzna (: RE: Okiem Vult - Soth - 06-05-2015 Fajne te zdjęcia. Masz dobre oko. Tylko trochę poczytać i potrenować, a pewnie będą jeszcze lepsze. RE: Okiem Vult - Vult - 24-05-2015 I kolejna mała dawka ze spaceru. RE: Okiem Vult - Skanda - 24-05-2015 Zauważasz warte ujęcia elementy, ale brakuje mi tu wyczucia kadru. Obczaj może zasadę złotego podziału i trójpodziału-to takie proste schemaciki, ale bardzo pomocne przy komponowaniu. RE: Okiem Vult - Vult - 25-05-2015 Dziękuję. Poczytam (: RE: Okiem Vult - Felija - 08-06-2015 To teraz ja się wypowiem. Mnie się najbardziej podobają te dziki. Zdjęcie nie powala jakością, ale za to ile w tym emocji! Łabędź też jest świetny, ta kropla wygląda ciekawie. Z tych nowszych n