Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Samiya Niezłomna | Kapłanka Gatunek:Serwal Płeć:Samica Wiek:Dorosła Znamiona:4/4 Tytuł fabularny:Medyk / Młodszy Szaman Liczba postów:2,003 Dołączył:Gru 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 50 Zręczność: 70 Spostrzegawczość: 67 Doświadczenie: 15 |
29-01-2017, 15:50
Prawa autorskie: Owlyblue (Ghalib) / LeftDuality
Tytuł pozafabularny: VIP / Maskotka Felki / Mistrz Cytatów
Jedną ze statystyk na naszym forum jest Życie. W odróżnieniu od innych statystyk, nie da się wymienić punktów doświadczenia na punkty życia. Maksymalną i domyślną wartością życia jest 100 punktów.
Gdy postać traci punkty życia z powodu ran, urazów czy choroby, spada również jej sprawność fizyczna, co odzwierciedla spadek punktów statystyk. Nie zmienia się ich wartości w profilu, ale jest to brane pod uwagę przez uwagę przez Mistrzów Gry! Procentowy spadek punktów statystyk wraz ze spadkiem punktów życia: 100-81 pkt. życia - pozostaje 100% pkt. statystyk 80-61 - pozostaje 80% pkt. statystyk 60-41 - pozostaje 60% pkt. statystyk 40-21 - pozostaje 40% pkt. statystyk 20-11 - pozostaje 20% pkt. statystyk 10-0 - wszystkie pkt. statystyk spadają do 0 Uwaga! Po osiągnięciu 0 punktów życia postać umiera! Wraz z wiekiem postacie tracą siły, wytrzymałość i odporność, co odzwierciedla u nich spadek życia. Postacie będące w wieku leciwym mogą mieć maksymalnie 80 punktów życia, zaś starcy - 60 punktów. Żadne leczenie ani zioła nie sprawią, że będą mogli uzyskać więcej zdrowia. Odnowa punktów życia jest koordynowana przez tego Mistrza Gry, który te punkty odebrał. MG obserwuje poczynania postaci i pod koniec każdego realnego tygodnia przyznaje postaci należne punkty życia. Trwa to aż do odzyskana przez postać 100 punktów życia lub przejęcia obowiązku pilnowania punktów życia przez innego MG (np. w przypadku rozpoczęcia sędziowania walki przez innego MG, zanim dana postać zdąży odzyskać wszystkie punkty życia). Są dwa sposoby na odzyskanie punktów życia: 1) Poprzez własne dbanie o zdrowie (maks. 10 pkt. na tydzień) Zaliczają się do tego takie czynności jak spanie, odpoczywanie, odżywianie się (jedzenie, picie) oraz wylizywanie własnych ran. Przy liczeniu, ile punktów należy przyznać postaci, MG bierze pod uwagę, jak wiele takich czynności zostało wykonanych, ich skuteczność oraz różnorodność. 2) Dzięki opiece fachowej (maks. 25 pkt. na tydzień) Wszelkie czynności podejmowane przez medyków/znachorów, do których wykonania potrzebne były medykamenty/wiedza fachowa. Stosowanie wszelkiego rodzaju leków, specjalistyczna opieka (np. wywoływanie wymiotów przy zatruciu, utrzymywanie pacjenta w cieple przy chorobie, dbanie o odpowiednie odżywianie pacjenta) oraz inne czynności medyczne (nastawianie zwichniętej kończyny, opatrywanie ran). Nie ma możliwości zyskania więcej niż 25 punktów życia w przeciągu tygodnia. Mistrz Gry decyduje, ile punktów życia przysługuje postaci za podjęcie danej czynności! Tyczy się to także leczenia podejmowanego przez medyków/znachorów. |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości