♫ Audycja 36 ♫


Wszystkie audycje znajdziecie na audycje.krollew.pl
Tygodniowy bonus
+5 opali


Otrzymuje Warsir!
  • Forum zostało zarchiwizowane i dostępne jest jedynie w wersji do odczytu - poza ShoutBoxem i tematami pozafabularnymi. Dziękujemy za wspólną grę!
  • Oficjalny kanał na discordzie - do kontaktu z graczami.
  • Stale aktywny pozostaje dział z pożegnaniami, gdzie każdy będzie mógł dopisać swoje.
  • NIE zgadzamy się na kopiowanie jakiejkolwiek części tego forum, także po jego zamknięciu.

    ~ Administracja Król Lew PBF (2006-2018)
Generator statystyk
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia
Pogoda
1-15 września
21 °C
16 °C
16-30 września
23 °C
17 °C
Postać miesiąca:
Sierpień

Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei

Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
Znajdziecie nas na:
Felija
Administrator

Gatunek:Lew Płeć:Samica Wiek:5,5 roku Liczba postów:4,347 Dołączył:Cze 2012

STATYSTYKI Życie: 100
Siła: 84
Zręczność: 88
Spostrzegawczość: 50
Doświadczenie: 14

#1
22-06-2012, 19:44
Prawa autorskie: Malaika, tło: Disney | AtomicIceCream

RANGA ZAWIESZONA

Grim avunaye (ze suahili 'kostucha'); [max. 2 na stado] – stadna ranga specjalna, którą można otrzymać jedynie za zgodą administracji. Po treningu na tę rangę stadny Szaman dokonuje rytuału przemienienia; jego przebieg jest zależny od stada. Grim avunaye zajmuje to samo miejsce w stadnej hierarchii co Mistrzowie i podlega jedynie Przywódcy, ew. jego Zastępcom.

Jest to półmartwy lew, posiadający wiele cech odróżniających go od zwykłego śmiertelnika:
 Nie jest zdolny do odczuwania i okazywania uczuć. Nie ma duszy.
 Posiada skrzydła. Są one stałe, nie ma możliwości ich usunięcia. Nie używa ich w walce - skupianie się na wzbijaniu w powietrze i lądowaniu jest zbyt ryzykowne, gdy obok znajduje się przeciwnik.
 Może posiadać potomstwo, jednak szansa na to jest niewielka. Występuje bardzo duże prawdopodobieństwo wrodzonych wad u lwiątek.
 Źrenice oczu mogą mieć dowolny kształt, jednak musi być on stały, określony. Spotykany jest również zupełny brak źrenic.
 Sierść może być bardziej skołtuniona niż normalnie. Może też się ona rozjaśnić lub przyciemnić, w zależności od upodobań.
 Ma możliwość widzenia duchów niezależnie od ich woli.
 Cierpi na swego rodzaju traumę związaną z przyczyną i miejscem swojej śmierci. Przykładowo: jeśli zginął poprzez utopienie, będzie miał obawy co do wody, lwa który pomógł mu umrzeć i miejsca, w którym to się stało. Śmierć przez wypicie trucizny pozostawi tylko bóle żołądka lub siny język. Grim z czasem nauczy się kontrolować swój lęk, jednak na początku będzie omijał szerokim łukiem źle kojarzące się miejsca, postacie czy rzeczy.
 Jeśli przyczyną śmierci stała się rana, zostaje ona na zawsze, nawet po ożywieniu.


Przemiana w Grima avunaye jest procesem odwracalnym, jednakże osoba, która raz zrezygnowała z bycia półmartwym, nie może nim zostać już nigdy więcej.
Ożywienie ciała i duszy Grima avunaye:
I. Do rytuału niezbędne są dwie osoby o niezwykłych zdolnościach przekazywania swojej energii życiowej (szamani).
II. Zabierają one "umarłego" w wyjątkowe i święte miejsce.
III. Rytuał odbywa się w obecności tych trzech osób i nikogo więcej {Grim avunaye + szamani}!
IV. Rytuał wskrzeszenia trwa minimum 1 dzień.
V. Osoby prowadzące odejmują sobie po 50 pkt HP i przekazują je osobie ożywianej.
VI. Rytuał jest niezbędny, by przywrócić dawny stan ciała, jednak zawsze dawny Grim musi zachować co najmniej jeden element wyglądu uzyskany po przemianie w Grima. Może również zachować ten wygląd w całości.
VII. Z odrodzeniem wiąże się możliwość posiadania zdrowego potomstwa, a także ponowne odczuwanie uczuć etc.
VIII. Ożywiać mogą tylko osoby, które są w tym samym stadzie co odradzana osoba.



Grimy posiadają możliwość podpalania różnych lokacji.

Przy każdym podpaleniu musi być obecny MG, to on decyduje o powodzeniu pożaru, jego skuteczności i przebiegu!

Podczas pożaru Mistrz Gry bierze pod uwagę głównie czynniki pogodowe. Są to:
- ewentualne opady lub ich brak
- kierunek i siła wiatru
- pora roku

Istnieją miejsca, których ze względów logicznych podpalić się nie da. Są to:
- okolice zbiorników wodnych (rzeki, jeziora, wodospady)
- skały
- wąwozy
- pustynie/pustkowia
- jaskinie/groty
- Cmentarz Słoni
- wulkany
- bagna

Ogień można ugasić:
- poprzez przeniesienie odpowiedniej ilości wody z rzeki/jeziora/wodospadu/innego zbiornika wodnego

Mini Reguły:
1. Podpalać może tylko Grim Avunaye.
2. Ten sam teren spalić można tylko raz w miesiącu, wiąże się to z odnową roślin.
3. Jedna postać może podpalić następny teren dopiero po tygodniu - niezależnie, czy próba podpalenia była udana, czy nie. Jeśli jednak spróbuje zrobić to wcześniej, pożar jest automatycznie nieudany.
4. Mistrz Gry kieruje całym pożarem. Podpalacz może jedynie dokładać starań, by jego ogień płonął i przemieszczał się w pożądanym kierunku, ale gwarantuje to powodzenia!
5. Tylko dwa tereny jednego stada mogą być spalone. Żeby podpalić następny, trzeba odczekać 31 dni od podpalenia pierwszego terenu, niezależnie od tego, czy próba podpalenia była udana.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości