Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Vasanti Vei Zgryźliwa | Iskra Gatunek:Lew Płeć:Samica Wiek:Wiek średni Tytuł fabularny:Medyk Liczba postów:2,979 Dołączył:Cze 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 82 Zręczność: 88 Spostrzegawczość: 82 |
17-02-2016, 16:28
Prawa autorskie: Koseki-Leonheart (Kami), tło Disney / OwlyBlue (Ghalib)
Tytuł pozafabularny: Główny Administrator / Prowadzący Radia / Mistrz Kalamburów / Najpiękniejsze miano
Zwierzęcy towarzysze to drobne afrykańskie gryzonie, ptaki, gady, płazy i motyle, które zawsze mogą się znajdować w pobliżu naszych postaci i są kierowane przez właściciela danej postaci. Można je zakupić za opale w tym temacie.
Zasady dotyczące towarzyszy:
1. Nie potrafią mówić. 2. Ich żywotność ograniczona jest do 9 ludzkich (realnych) miesięcy. 2a. Można przedłużyć życie towarzysza o kolejne 9 miesięcy za 75% podstawowej ceny. 2b. Wyjątkiem są motyle. Ich długość życia to 3 miesiące bez możliwości przedłużenia. 3. Do danej postaci może być przypisany w danym czasie tylko jeden towarzysz. 4. Towarzysze jednorazowo mogą zmienić postać, do której są przypisane, na inną postać tego samego lub innego użytkownika. 4a. W przypadku przepisania towarzysza do postaci innego użytkownika, dany użytkownik przejmuje również kierowanie towarzyszem. 5. Towarzysze nie mogą być w innym wątku niż postać, do której są przypisane. 6. Towarzysze mogą zostać zabici przez właściciela postaci (bez powodu) lub przez inne postacie (na takich samych zasadach jak zabijanie postaci). 7. Towarzysze mogą brać udział w akcjach z Mistrzem Gry, np. pomagać przy poszukiwaniu medykamentów czy wypatrywaniu zwierzyny podczas polowania. 7a. Mistrz Gry decyduje o stopniu przydatność towarzysza w zależności od sytuacji, np. ulega on zwiększeniu na skutek częstego brania udziału w akcjach. 8. Towarzysze nie mają tak dużego wpływu na fabułę jak postacie; nie mogą dołączyć do stada, przekazywać wiadomości, szpiegować etc. Cennik:
▶ Mały ptak: 50 opali np. zimorodek, rudzik, słowik, zięba, wróbel rudogłowy, jarzębatka ▶ Średni ptak: 60 opali np. pliszka siwa, rybaczek, jaskółka rudawa, kos, dzięcioł, derkacz, czajka srokata ▶ Mały gryzoń: 40 opali np. mysz, myszoskoczek, podskoczek egipski ▶ Średni gryzoń: 50 opali np. szczur, olejówka (afrykańska wiewiórka), słońcowiórka, nielotka drzewna, gundia ▶ Mały gad/płaz: 40 opali np. jaszczurka, gekon, kameleon, żółw egipski, salamandra algira ▶ Motyl: 15 opali |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości