Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Anubis Konto zawieszone Gatunek:Lew Płeć:Samiec Wiek:8 lat i 3 miesiące (Wiek średni) Tytuł fabularny:Medyk Liczba postów:568 Dołączył:Paź 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 90 Zręczność: 71 Spostrzegawczość: 68 Doświadczenie: 20 |
14-08-2017, 18:19
Prawa autorskie: Avatar by MadKakerlaken
Anudora wędrowcze! Czym jest dla ciebie rodzina i jak bardzo ważna jest ta wartość? Ponieważ nas łączy coś znacznie więcej niż krew płynąca w żyłach. Ta bowiem bywa zdradliwa, można się jej wyprzeć i o niej zapomnieć. Inaczej jest z twym pochodzeniem, klanem z którego pochodzisz. Zawsze będzie Ci towarzyszył, gdziekolwiek się udasz, będziesz jego reprezentantem, nawet jeśli nie łączą cię żadne więzy rodzinne.
Bowiem stada powstają i upadają, klan pozostanie wieczny o ile chociaż jeden reprezentant pozostanie żywy. A nasze korzenie sięgają znacznie dalej w ziemię niż dzieje Płonącej Ziemi, założonej przez Scorpiusa.
Dołączyć do naszej rodziny jest łatwo, znacznie ciężej jest się dostać do samego Klanu Ognia, pozostać zaakceptowany przez jej wodza i współplemieńców. Jesteśmy grupą niezwykle zamkniętą, nieskorą do dzielenia się swoimi informacjami, oraz swoją wiedzą. Jeśli trafisz na nasze ziemie od razu o tym będziesz wiedział. Ugościmy Cię, pozwolimy na zaspokojenie pragnienia, ale zawsze pozostaniesz tym obcym i nigdy nie damy Ci o tym zapomnieć.
Dobro klanu - to ono jest wartością pierwszorzędną. Postępuj więc honorowo, z dumą go reprezentując. Bowiem nie pracujesz tylko na swoje imię lecz też na każdego z nas. Twoje występki będą więc surowo oceniane, a za zasługi czekać będzie Cię chwała i wielkie profity. Tajemnica - z pewnością słyszałeś już powiedzenie, że pewne sprawy pozostają jedynie w rodzinie, prawda? Problem polega na tym, że rodziny bywają ogromne, zwiększają się co chwilę jeszcze bardziej. Więc my zawężamy ten krąg i ze swoimi tajemnicami dzielimy się tylko z braćmi i siostrami klanu. Jeśli więc wiesz, że nie umiesz trzymać języka za zębami to lepiej się zastanów nad tym, czy chcesz dołączyć to naszego kręgu. Bo być może zaraz po tym, jedynym wyjściem dla Ciebie będzie odgryzienie sobie języka. W końcu łatwiej się żyje bez języka niż bez głowy. Siła i rozum - wiemy, że nie zawsze idzie ona z sobą w parze, ale my cenimy bardzo obie te wartości. Jeśli jesteś więc łebski i cwany to my pomożemy Ci z tym byś nabrał trochę więcej masy i mięśni. Jeśli stawiasz na to pierwsze to też nie pozostaniemy na to obojętni i podzielimy się z tobą naszą wiedzą, wyszkolimy i wyuczymy byś dumnie reprezentował swój klan. Lecz to nie my zrobimy za Ciebie wszystkiego, tutaj najważniejszy będzie Twój wkład własny. Doszkalaj się zawsze, nie osiadaj na laurach, nigdy nie przestawaj samodoskonalić się. Anubis - Potomek Scorpiusa, prawnuk Vadera, syn Aemiliusa i Arweniry. Najstarszy ze swojego rodzeństwa i obecnie najstarszy osobnik w Klanie Ognia. Poniekąd z tego powodu został wybrany na głowę klanu i nazywany jest wodzem. Jest to masywnych rozmiarów osobnik, swój kolor futra odziedziczył zdecydowanie po matce, zaś rdzawą grzywę po prapradziadzie Dżafarze. Pomimo swojego długiego życia posiadł tylko jedną, podłużną blinę na klatce piersiowej, przez co sprawia wrażenie znacznie młodszego niż jest w rzeczywistości. Cechuje się wielkim oddaniem dla spraw klanu i to jego dobro wynosi ponad wszystko inne i własne życie. Nie dajcie się zwieść jego pogodnemu usposobieniu, ponieważ wewnątrz jest bardzo surowym i wymagającym osobnikiem. Askari - Jedyna lwica wśród założycieli klanu i jedyna, która nie ma powiązań z poprzednimi władcami czy mieszkańcami tych ziem. Z resztą przeszłość jest nieistotna, ważna jest przyszłość którą chce budować właśnie tu i poprzez swoje własne osiągnięcia. Askari to lwica nietypowa nie tylko z wyglądu, czyli grzywy której mógłby pozazdrościć niejeden samiec. Wytrwale i z pozorną obojętnością dąży do obranych przez siebie celów, jeśli ma coś do powiedzenia, to nie waha się tego zrobić. Z pewnością nie ma delikatnego charakteru i spokojnie może świadczyć o tym to, że wytrzymuje z tyloma samcami na raz i potrafiła wywalczyć sobie wśród nich tytuł założyciela klanu. Belial - Najstarszy duchem, najmłodszy ciałem wśród męskiej części założycieli. Wnuk Shun, syn Windu i nieznanej nikomu lwicy o której szary nigdy nikomu nic nie mówił. Jedna z najbardziej tajemniczych osobistości w klanie, ze względu na swoje konszachty z duchem swojego ojca. Przez co to tamten może przemawiać przez syna, a może nie tylko? Bardzo doświadczony wojownik, trochę w gorącej wodzie kąpany, przez co czasami bywa nieobliczalny w swoich zachowaniach, a przez to jest bardzo niebezpieczną osobą. Kamui - Enigmatyczny i małomówny syn Noi, wnuk Montany. Niewiele wiadomo o jego 4 letniej przeszłości, niewiele o niej mówi, wiadomo że wychowywał się w trzyosobowej rodzinie i przybył tu kilka miesięcy przed powstaniem klanu, wraz z siostrą. Jak to każdy Tsawo posiada niewielką grzywę jasnosiwego koloru, reszta sierści jest mieszanką od czerni przez szary po biały. Czerwone ślepia lwa mimo ich ciepłej barwy wydają się być chłodne. Kamui jest typem obserwatora. Znakiem szczególnym samca jest nieco zdeformowana piąta łapa, czasem zachowująca się jakby nie należała do lwa. Thanatos - Nieposkromiony i posiadający mrok w sercu, syn Sharubu i Hewy, przybrany wnuk Morgotha. Rudogrzywy wychowywał się kiedyś na Lwiej Ziemi, ale bardziej ze względu na skomplikowaną młodzieńczą miłość niż z poczucia przynależności do Lwioziemców. Po odejściu, gdy błądził po terenach spotkał przypadkowo dziadka Tan'Dela, który był ojcem Sharubu. Wychowywany pod okiem Tan'Dela, przez co to on uformował charakter samca. Niedający się poskromić jeśli coś go rozwścieczy, często bywa aż za bardzo poważny i można wyczuć wtedy od niego nienaturalny chłód. Posiada charakterystyczny dumny chód i nieustanną maskę obojętności w której ciężko jest znaleźć jakąkolwiek emocję. 1. Po wstąpieniu do klanu nie można z niego wyjść. To nie jest stado, to nie jest rodzina którą możesz porzucić jeśli coś Ci się nie spodoba. 2. Jest całkowity zakaz rozmawiania o klanie przy osobach obcych. Istnieje możliwość wspominania o nim, ale zakazane jest zdradzanie jakichkolwiek szczegółowych informacji. 3. Zabrania się ujawniania tożsamości członków klanu. Chcąc dać szansę nowemu na poznanie innych członków klanu można zdradzić tylko jedną cechę charakterystyczną danego osobnika. Albo samemu przedstawić danego kandydata innemu członkowi klanu. 4. Wprowadzając do klanu nową osobę Ty odpowiadasz, za jej występki. Do czasu, aż zostanie pełnoprawnym członkiem klanu. 5. By nowy mógł zostać wprowadzony do wewnątrz potrzebuje przynajmniej trzech pozytywnie wypowiadającym się o nim braci lub sióstr. 6. Wstępując między nas ręczysz swoją głową, że pozostaniesz wierny klanowi. Każdy rodzaj zdrady jest surowo karany. 7. Kara zależy od występku. Zależnie od przewinienia możesz zostać, oszpecony, oślepiony, pozbawiony jakiejś kończyny, albo zabity. 8. Klanowicz może posiadać partnera także z innego stada, czy samotnika. Potomstwo w tych dwóch przypadkach nie jest uznawane za pełnoprawnych członków klanu. Chyba, że rodzice chcą inaczej i pragną by ich pociechy już od początku swojego życia należały do Klanu Ognia. W chwili gdy obaj rodzice są w klanie młode rodzi się członkami klanu. Gdzie dwa inne stada zmęczone spór toczą, tam Ogniści wkraczają w pełni sił z przemocą. Znamiona Klanowe:
Klan Ognia posiada kila swoich znamion przydzielonych bezpośrednio pod trzy kasty. Płomieni - jest im nadawany symbol na przedniej prawej łapie w formie oznaczenia wojskowego. Akolitów - nadaje im się znamiona na klatce piersiowej oznaczającej większe pokłady energii duchowej. Wojownicy klanu - otrzymują swoje znamiona na łbach, jako klanowe barwy wojenne. Wszystkie znamiona mają swoje odmienne kształty i wielkości. Bardzo często zabarwiane na kontrastowe kolory do koloru futra by bardziej się wyróżniały. Powitanie klanu:
Anudora - stosowane do wszelkich członków klanu niezależnie od rangi, jednak witając się z wyższym stopniem ten z niższą powinien dodać do tego skinienie łbem w ramach szacunku do niego. Aszdenu danador - tymi słowami wita się wodzów, jednak wyłącznie wtedy gdy w pobliżu nie ma nikogo obcego. W innych przypadkach stosuje się normalne powitanie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 19:22 przez Anubis.)
|
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości