Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Mogu Konto zawieszone Gatunek:lew Płeć:Samiec Wiek:6 lat Liczba postów:158 Dołączył:Sty 2016 STATYSTYKI
Życie: 0
Siła: 74 Zręczność: 58 Spostrzegawczość: 78 Doświadczenie: 38 |
17-07-2016, 16:15
Prawa autorskie: Kalenka, Frigg, tło: VityaR83
Tytuł pozafabularny: Skryba ~Stara lwica mówiła, że gdy słońce przysłani tarcza księżyca,
to nadchodząca noc będzie mroczna i pełna strachu.~ Na trupim ciele dawnego królestwa rozkwita nowy czarny kwiat. Pełen gniewu i nienawiści. Na północnych ziemiach po latach ciszy, zaczął rozbrzmiewać nowy dźwięk, który przywołuje do siebie tych, którzy stracili już wolę walki. Czy jesteś jednym z tych, którzy pomimo sił w łapach stracili nadzieję na to, że ich życie ma sens? ~
Piękna to kraina, w której rzeki opływają w ryby, a tereny pełne są zwierzyny. Jednak tylko na czarnej, spalonej glebie wyrasta siła i rodzi się duch wyższego dobra. Tutaj nie uświadczysz przepychu, za to wiele okazji do wypraw i testowania samego siebie. ~
Zaćmienie nie powstało po to by chronić tych, którzy są słabi. Powstało po to by trenować tych, którzy są silni. Nadać im cel, a ich zdolności przekuć w oręż. To stado o silnej strukturze autorytarnej, w którym wypełnianie powierzonych zadań jest sprawą nadrzędną. Zaćmienie to stado o strukturze najemniczo–militarnej, w którym panuje silna hierarchia o niskim stopniu skomplikowania. Każdy ma w niej równe szanse! Lider – jest duszą stada i wyznacza jego cele. Namiestnik – niepokonany czempion, po osiągnięciu wieku starczego zostaje uhonorowany tytułem namiestnika stając się następcą przywódcy. Nadawany w przypadku gdy lider nie posiada potomstwa zdolnego do przejęcia władzy w stadzie. Czempion – tylko dwóch wybitnych spośród żołnierzy, może doznać tego zaszczytu. Siła i wiedza uosabiające dwa filary stada. Żołnierz – każdy kto na stałe zagościł w stadzie ma prawo zwać się żołnierzem i być z tego dumnym. Najemnik – każdy kto poprosi o miejsce w stadzie rozpoczyna swoją karierę z tą rangą. Zobowiązań jest niewiele, ale korzyści z przestrzegania zasad mogą być ogromne… Jeśli oczywiście zechcesz zostać. Tylko silna wola jest w stanie przedłożyć własne pragnienia nad wspólny cel. Pamięć o sobie należy pielęgnować, zadania wykonywać, a siłę i dumę okazywać. Ten kto dba o wspólny cel, zawsze zostaje nagrodzony. Ten kto wspólny cel ma za nic, nie może być na naszych ziemiach mile widziany. Dążenie do celu osiągamy wszelkimi możliwymi metodami.
Krwi: każdy najemnik, który wykonał powierzone mu zadania przechodzi proces pełnoprawnego wstąpienia do stada. Nocą lider oraz dwójka czempionów swoimi pazurami pozostawiają na ciele najemnika trzy pionowe, głębokie nacięcia – zwykle na którejś kończynie. Wygłaszane jest wtedy motto stada, które znać musi każdy jego członek. Od świtu, najemnik staje się żołnierzem tracąc możliwość dobrowolnego opuszczenia szeregów stada. Chwały: każdy żołnierz, który uważa, że jest godny tytułu Czempiona może zażądać próby chwały, która polega na pokonaniu obecnego Czempiona i zajęciu jego miejsca. Zwycięzca ma prawo żądać od Lidera stracenia przegranego, ale nie jest to aprobowana praktyka. Pamięci: podczas zaćmienia słońca wspomina się tych którzy polegli na polu walki składając ofiarne pamiątki na miejscach, gdzie ich ciało i kości wsiąkły w ziemię. W Zaćmieniu liczy się potencjał oraz umiejętności. Każdy kto wykazuje się siłą ciała lub umysłu ma prawo poinformować Lidera o woli wstąpienia w szeregi stada. Akt woli zawsze jest rozpatrywany pozytywnie, a od Najemnika wymaga się posłuszeństwa oraz sprawdzenia się w polu. ~
Na wykazanie się nowo przyjęty ma dwa tygodnie. W tym czasie musi wypełnić po jednej misji: od Lidera i wybranego Czempiona. Jeżeli zawiedzie lub zlekceważy zadania, zostaje wydalony z szeregów Zaćmienia, a jego kolejna wizyta na ziemiach stada zakończy się aktem agresji. ~
Każdy ma równe szanse. Cenimy zarówno siłę jak i rozum. Nie ma u nas miejsca na faworyzowanie tylko jednej strony medalu. |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości