Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Samiya Niezłomna | Kapłanka Gatunek:Serwal Płeć:Samica Wiek:Dorosła Znamiona:4/4 Tytuł fabularny:Medyk / Młodszy Szaman Liczba postów:2,003 Dołączył:Gru 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 50 Zręczność: 70 Spostrzegawczość: 67 Doświadczenie: 15 |
29-08-2016, 19:37
Prawa autorskie: Owlyblue (Ghalib) / LeftDuality
Tytuł pozafabularny: VIP / Maskotka Felki / Mistrz Cytatów Znajdowanie zwierzyny
W zależności od punktów spostrzegawczości postaci, MG wykonuje kilka rzutów kostką k4 i sumuje wynik, a następnie wybiera zwierzę z listy. >62 pkt. – 1 rzut 63-66 pkt. - 2 rzuty 67-71 pkt. – 3 rzuty 72 – 76 pkt. – 4 rzuty 77< - 5 rzutów Pościg
W trakcie pościgu użytkownik powinien napisać ok. 3 posty, które MG ocenia pod względem sensowności ruchów gracza oraz poziomu pisania w skali 1-6. Do pościgu zalicza się również skradanie postaci do ofiary. Następnie ocenia, czy pościg się udał, korzystając ze wzoru: Pkt. zręczności postaci + ¼ pkt. spostrzegawczości + ocena postów gracza (1-6) – pkt. zręczności ofiary Jeżeli wynik jest na minusie/jest na plusie, ale niewielki (1-3), ofiara ucieka. Jeżeli wynik jest odpowiednio wysoki, postać powala ofiarę. Jeżeli gracz zdobył za każdy post ocenę 6, jego pościg kończy się śmiercią ofiary. Po powaleniu
By zabić ofiarę, postać musi przebić odpowiadające jej ST. Wynik użytkownika oblicza się wzorem: Pkt. Siły + ocena postu gracza (1-6) Jeżeli wynik gracza jest mniejszy, ofiara się wyrywa. Jeżeli wynik gracza jest równy ST bądź je nieznacznie przewyższa (1-5), może zabić ofiarę dopiero w następnym poście. Jeżeli wynik gracza jest znacznie wyższy, udaje mu się zabić ofiarę. Drugi pościg trwa tylko jeden post, a ST jest zmniejszone o 25%. MG ma również prawo obniżyć lub podnieść wartość otrzymywanych PD w zależności od trudności/łatwości polowania. (Trudne warunki z powodu pogody, pory dnia, chore zwierzę itp.) W przypadku polowań grupowych statystyki, i oceny postów sumują się. PD jest otrzymywane na normalnych zasadach (nie jest dzielone na postacie). Wynik rzutów k4 sumuje się dopiero wtedy, gdy w polowaniu bierze udział trzy albo więcej postaci. Inne postacie mają prawo dołączyć do polowania w dowolnym momencie i pomóc w nim lub przeszkodzić/ukraść upolowany łup. ST - Stopień Trudności, wartość, którą trzeba przekroczyć/której trzeba zrównać, by próba się udała Autor Samiya, z pomocą Machafuko |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości