Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Felija Administrator Gatunek:Lew Płeć:Samica Wiek:5,5 roku Liczba postów:4,347 Dołączył:Cze 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 84 Zręczność: 88 Spostrzegawczość: 50 Doświadczenie: 14 |
22-06-2012, 19:40
Prawa autorskie: Malaika, tło: Disney | AtomicIceCream
Każdej randze przyporządkowana jest liczba punktów, które należy rozdzielić pomiędzy Siłę, Zręczność i Spostrzegawczość.[/center]
Można je ustawić za pomocą generatora, który znajduje się w ogłoszeniach!
Na początku należy rozdzielić pomiędzy statystyki 210 punktów. Następnie, zależnie od rangi, należy rozdzielić jeszcze punkty dodatkowe. Poniżej znajduje się lista statystyk dla danej rangi: Mistrz = +21 pkt Biały Pazur = +15 pkt Wędrowiec = +15 pkt Wojownik = +9 pkt Samotnik = +6 pkt Adept = +6 pkt Lwiątko = statystyki zależne od wieku Duch = 0 pkt Należy jednak pamiętać, że gdy postać ma rangę Wojownika i ma rozdzielone 210 + 9 pkt, czyli razem 219, to z awansem na Potężnego Wojownika nie będzie miała 219 + 15 pkt, lecz 210 + 15, czyli razem 225 pkt. Musi je także rozdać tak, by w danej statystyce liczba punktów nie zmniejszyła się. Innymi słowy, gdy ktoś miał w sile 70, z następną rangą nie może mieć tych punktów mniej; co najwyżej więcej. UWAGA! [zasada wprowadzona 24.10.2015 r.] Od tego dnia postaci, które zostaną zdegradowane/odejdą ze stada lub z innego powodu utracą swoją dotychczasową rangę, zachowują dodatkowe punkty statystyk, które uzyskali wraz z dana rangą. Zasada nie tyczy się postaci, które utraciły rangę przed wejściem zasady w życie! Przykład: X był w stadzie Y. Miał tam rangę Z, która dodawała mu 10 pkt. statystyk. Po odejściu ze stada nie zmienia statystyk. Jeśli dołączy do innego stada i tam otrzyma rangę V dodającą 20 pkt. statystyk, to dopisuje sobie 10 punktów statystyk (10 miał już wcześniej, z poprzedniej rangi, a 10 musi dopisać, żeby nowa ranga łącznie dawała mu 20). UWAGA! Wraz ze spadkiem punktów życia statystyki ulegają obniżeniu! Więcej w temacie Punkty życia (link). Z każdym polowaniem z Mistrzem Gry, a także po wyprawach i niektórych innych akcjach z MG, lew nabywa nowego doświadczenia. Za każde upolowane zwierzę przyznawana jest określona ilość punktów. Gdy postać nazbiera 20 punktów doświadczenia, w tym temacie (klik!) user powinien je wymienić na 1 punkt, który może dodać do wybranej przez siebie statystyki - Siły, Zręczności lub Spostrzegawczości. (20 PD = 1 pkt. wybranej statystyki) Po rozdaniu, punkty doświadczenia zerują się. Jeśli np. po ostatnim polowaniu, punkty wychodziły ponad 20, np. lew miał w sumie już 30 punktów, po prostu odejmuje od tej liczby 20 i zostaje mu 10 PD. Co zaś z innymi zwierzętami, które dostały się do danego stada? Jest z nimi podobnie jak i z lwami, z tym że statystykami "podstawowymi" nie są 210 pkt, lecz ich liczba podana w tym temacie. Jeżeli ktoś ma problem ze statystykami, powinien zwrócić się do któregoś z adminów o lepsze wytłumaczenie. Ich listę znajdziecie tutaj (klik!). Tekst głównie by Aslan, a fragment o lwiątkach - by Kami. Wszelkie poprawki by Felija. |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości