Tygodniowy bonus +5 opali Otrzymuje Warsir!
|
|
Drzewo genealogiczne
Okres zbioru (1 porcja):
Cis pospolity
Wulkan Burgess Shale, Ognisty Las, Źródło Życia |
Pogoda
|
Postać miesiąca:
Sierpień Naiwny, strachliwy i delikatny. Lwie dziecko zagubione pośród sawanny, odnalazło ciepło rodziny w śnieżnym Cesarstwie choć niedawno spotkał nieświadomie prawdziwego ojca.
|
Cytat września
Nadesłany przez Vasanti Vei
Stężenie fanatyków księżyca na poziomie zerowym kazało mu się zastanowić, czy przypadkiem nie zabłądził.
~ Gunter, Wodospad w Ognistym Lesie
|
Felija Administrator Gatunek:Lew Płeć:Samica Wiek:5,5 roku Liczba postów:4,347 Dołączył:Cze 2012 STATYSTYKI
Życie: 100
Siła: 84 Zręczność: 88 Spostrzegawczość: 50 Doświadczenie: 14 |
29-06-2012, 18:42
Prawa autorskie: Malaika, tło: Disney | AtomicIceCream
1.b. Na końcu posta, w którym porywający rozpoczyna akcję porywania musi znaleźć się o tym informacja, np. //Rozpoczynam porywanie//. 2. "Dobre" (LZ) stada mają możliwość wyprowadzenia nieprzyjaciela z własnych ziem. Obowiązują wtedy zasady takie same jak w czasie porwania. 3. Aby doszło do porwania, porywający musi być silniejszy od porywanego, a jeśli odbywa się ono w grupie, porównuje się sumę punktów siły napastników z sumą punktów siły ofiar. Ofiara może uciec, jeśli ma więcej punktów zręczności niż napastnik punktów siły. 4. Aby doszło do porwania, napastnik musiał wejść do tematu, zanim potencjalna ofiara z niego wyszła bądź poinformowała o swojej nieobecności. 5. Ofierze przysługują 3 posty na obronę. 6. Podczas porywania i uwalniania punkt 16. regulaminu fabularnego nie obowiązuje. Jeżeli więc ofiara nie odpisze po 24h, zabierana jest do lochów, niezależnie od tego, czy informowała o nieobecności czy nie. 7.a. Jeżeli porywacz nie odpisze po 24h jego ofiara jest wolna. 7.b. Jeżeli pomocnik porywacza bądź ofiary nie odpisze po 24h, przestaje być uwzględniany w akcji. Jego statystyki przestają być wliczane w sumę punktów i nie można porwać takiej postaci. 8. Porywająca osoba nie może wejść do tematu i schwytać ofiarę w jednym poście. 9. Jeżeli porywacze nie wprowadzą ofiary do lochów w ciągu 1h, porwany może uciec. 10. Aby postać została zaciągnięta do lochów musi zostać najpierw ogłuszona, co należy uwzględnić w poście. Podobnie należy zaznaczyć, że porywacz zamknął klatkę i uwalniając, że ją otworzył. 11. Jeżeli porwana postać nie zostanie wpisana do Spisu Porwanych w ciągu 24h jest ona wolna. 12. Więzień przebywa w lochach przez maksymalnie dwa tygodnie. Liczą się dni, w których wchodzi na forum i pisze posty fabularne. 13. Lochy każdego ze stad mają własny indywidualny regulamin, którego należy przestrzegać. 14. Postaci w jakiś sposób muszą odczuwać zadawany im ból. Pamiętajcie, że nie jesteśmy maszynami! 15. Postać nie może zniszczyć klatki ani uciec z niej, chyba że porywający jej nie zamknął (patrz 10.) lub nie wpisał porwanego do Spisu Porwanych (punkt 11.). 16. Porwaną postać dobrowolnie z lochów wypuścić może jedynie postać, która ją porwała lub przywódca stada, do którego należy porywacz. 17. Oprawcy mogą używać jako "narzędzi tortur" swoich kłów, pazurów, przedmiotów naturalnego pochodzenia (np. kamieni), trucizn, soli. 18. Zabronione jest podpalanie więźniów bez zgody Administracji. 19. Dopuszczalne jest oblanie więźnia wodą, jednak nie może być ona gorąca. 20. Złamać kość mogą tylko postaci dużo silniejsze od ofiary (co najmniej o 10 pkt siły). 21. Na krótkich wyprawach z MG można zdobywać sól i trucizny przydatne do torturowania więźniów. 22. Podczas torturowania lwicy w ciąży może ona poronić lub urodzić wcześniaki, a jej młode mogą posiadać wówczas wady wrodzone. 23. Możliwe jest wdanie się zakażenia w ranę. MG opisuje zjawiska zachodzące w ciele lwa. 24. Współpraca na przesłuchaniu, zależnie od intencji oprawców, może dać możliwość wcześniejszego opuszczenia lochów. |
|||
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: